2027'den itibaren. Bu, D3'ün güney bölümünün tamamının tamamen faaliyete geçeceği yeni tarihtir. Bugün kuruyan son kesimin inşaatına başlandı. Kaplic ndra ve Naidly arası on iki kilometredir.
İhalenin son aşamasında yaşanan tartışma ve bilgi eksikliği inşaatın en fazla on ay uzamasına neden olabilirdi. Ölümcül bir kaza değil. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), aksine, inşaatı ileriye taşımanın mümkün olmasının çok olumlu olduğunu söyledi.
Bu noktada aptalın geçen yılın sonunda inşaata başlaması gerekiyordu. Ancak paradoksal nedenler bunu durdurdu. İnşaat ruhsatları alınıp tüm parseller satın alınınca inşaatın başlaması ertelendi.
SD yüklenici ile sözleşmeyi imzalayamadı. Antimonopoly reklamı, en uygun teklife sahip adayın alışılmadık derecede düşük bir fiyat vermesiyle ilgili bir soru nedeniyle davaya müdahale etti. Ancak itiraz ilk olarak Vbro zen firması tarafından yapıldı.
Projeye göre orijinal fiyat, dahil. Bu gibi durumlarda yatırımcının harekete geçmesi uygundur. Öngörülen fiyat ile önerilen fiyat arasında önemli bir fark olması prosedürü karmaşıklaştırabilir. Yüklenici tüm soruları güvenli bir şekilde yanıtladı. Kupka, belki de endişeye yer olmadığı gerçeğini kanıtlama stratejisinin de bu olduğunu açıkladı.
Eserler 4,3 milyar krona mal olacak. Duvar 2026 yılı sonunda, çantanın tamamı ve dokuz ay sonra açılacak.
Bu bölüm sayesinde artık tüm trafiği Çek Budjovice'den Avusturya sınırına yönlendiren I/3 yoluna bağlanmak mümkün. SD genel yayın yönetmeni Radek Mtl, otoyolun yeni güzergahının I/3 yolu üzerindeki köylerdeki durumu sakinleştirdiği ve aynı zamanda bölgedeki güvenliği artırdığı bilindiğini yazdı.
Rota Kaplice-ndr'den Kaplice dahil I/3 yolunun batısına doğru ilerleyecek ve Skoronice ve Bujanov köylerini geçerek devam edecek. Suchdol köyünde inşa edilen Doln Dvoit çevre yoluna bağlanın. İkisi 1,5 kilometre uzunluğunda olmak üzere 14 köprü bulunacak. Suchdol'da kamyonlar için 215 yer, binek arabalar için 275 yer ve karavanlar için 25 yer ile iki taraflı bir cevap olacak.
Vichni uzun zamandır bunu bekliyordu. Hepimiz kırmızıyız diyerek özetleyebiliriz. Yol şehrin kendisine dokunuyor. Kaplice Belediye Başkanı Radek Jeek, bunun şehrin ve tüm bölgenin kalkınmasına yönelik bir çağrı olduğunu özetledi.
Geçtiğimiz yıl SD, Kaplice-ndr'den Naidlm'e kadar olan D3'ün inşaatı için bu tekliflerin toplamını aldı. En uygun fiyat MI Roads, Doprastav ve Maarsk Duna Aszfalt şirketlerinin birliği tarafından sunuldu. Bu D3 yolunu 4,3 milyara inşa etmek istiyorlar. Bu, editörlerin tahminiyle karşılaştırıldığında yüzde 69,5, yani çok daha az.
Güney Bölge Valisi Martin Kuba, çekici sembolik olarak Prag çıkışından D3'e bağlanan Stedo bölgesine devretmek istedi. İnsanlar genellikle başka bir ülkeden köpek almanın ne kadar zor olduğunu Umava'ya ya da Hırvatistan'a gittiklerinde öğreniyorlar. Bu bizim için bir sembol ve gerekli bir ulaşım yapısıdır” dedi.
Kaplic-ndra ile Naidly arasındaki bölüm, Çek Cumhuriyeti'nin güneyindeki D3 yolunun henüz inşa edilmeyen son bölümüdür. Bu durum artık değişti, dolayısıyla Güney Çek Cumhuriyeti bölümünün tamamının tamamlanması için son tarih 2026 yılı sonuna kadar yürürlükte kalacak.
Geçtiğimiz hafta, yıllarca süren anlaşmazlıkların ardından devletin motosiklet merkezinin sahibinden arazi satın aldığı Tbor yakınlarında inşaat başladı. Yıl sonuna kadar orada yapılması gerekiyor, o zaman kısıtlama olmadan binmeye başlayabilirsiniz. Şu ana kadar trafik her yönde tek şeride düşürüldü. Yıl sonundan önce Budjovice bypass'ı devreye girecek.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
İhalenin son aşamasında yaşanan tartışma ve bilgi eksikliği inşaatın en fazla on ay uzamasına neden olabilirdi. Ölümcül bir kaza değil. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), aksine, inşaatı ileriye taşımanın mümkün olmasının çok olumlu olduğunu söyledi.
Bu noktada aptalın geçen yılın sonunda inşaata başlaması gerekiyordu. Ancak paradoksal nedenler bunu durdurdu. İnşaat ruhsatları alınıp tüm parseller satın alınınca inşaatın başlaması ertelendi.
SD yüklenici ile sözleşmeyi imzalayamadı. Antimonopoly reklamı, en uygun teklife sahip adayın alışılmadık derecede düşük bir fiyat vermesiyle ilgili bir soru nedeniyle davaya müdahale etti. Ancak itiraz ilk olarak Vbro zen firması tarafından yapıldı.
Projeye göre orijinal fiyat, dahil. Bu gibi durumlarda yatırımcının harekete geçmesi uygundur. Öngörülen fiyat ile önerilen fiyat arasında önemli bir fark olması prosedürü karmaşıklaştırabilir. Yüklenici tüm soruları güvenli bir şekilde yanıtladı. Kupka, belki de endişeye yer olmadığı gerçeğini kanıtlama stratejisinin de bu olduğunu açıkladı.
Eserler 4,3 milyar krona mal olacak. Duvar 2026 yılı sonunda, çantanın tamamı ve dokuz ay sonra açılacak.
Bu bölüm sayesinde artık tüm trafiği Çek Budjovice'den Avusturya sınırına yönlendiren I/3 yoluna bağlanmak mümkün. SD genel yayın yönetmeni Radek Mtl, otoyolun yeni güzergahının I/3 yolu üzerindeki köylerdeki durumu sakinleştirdiği ve aynı zamanda bölgedeki güvenliği artırdığı bilindiğini yazdı.
Rota Kaplice-ndr'den Kaplice dahil I/3 yolunun batısına doğru ilerleyecek ve Skoronice ve Bujanov köylerini geçerek devam edecek. Suchdol köyünde inşa edilen Doln Dvoit çevre yoluna bağlanın. İkisi 1,5 kilometre uzunluğunda olmak üzere 14 köprü bulunacak. Suchdol'da kamyonlar için 215 yer, binek arabalar için 275 yer ve karavanlar için 25 yer ile iki taraflı bir cevap olacak.
Vichni uzun zamandır bunu bekliyordu. Hepimiz kırmızıyız diyerek özetleyebiliriz. Yol şehrin kendisine dokunuyor. Kaplice Belediye Başkanı Radek Jeek, bunun şehrin ve tüm bölgenin kalkınmasına yönelik bir çağrı olduğunu özetledi.
Geçtiğimiz yıl SD, Kaplice-ndr'den Naidlm'e kadar olan D3'ün inşaatı için bu tekliflerin toplamını aldı. En uygun fiyat MI Roads, Doprastav ve Maarsk Duna Aszfalt şirketlerinin birliği tarafından sunuldu. Bu D3 yolunu 4,3 milyara inşa etmek istiyorlar. Bu, editörlerin tahminiyle karşılaştırıldığında yüzde 69,5, yani çok daha az.
Güney Bölge Valisi Martin Kuba, çekici sembolik olarak Prag çıkışından D3'e bağlanan Stedo bölgesine devretmek istedi. İnsanlar genellikle başka bir ülkeden köpek almanın ne kadar zor olduğunu Umava'ya ya da Hırvatistan'a gittiklerinde öğreniyorlar. Bu bizim için bir sembol ve gerekli bir ulaşım yapısıdır” dedi.
Kaplic-ndra ile Naidly arasındaki bölüm, Çek Cumhuriyeti'nin güneyindeki D3 yolunun henüz inşa edilmeyen son bölümüdür. Bu durum artık değişti, dolayısıyla Güney Çek Cumhuriyeti bölümünün tamamının tamamlanması için son tarih 2026 yılı sonuna kadar yürürlükte kalacak.
Geçtiğimiz hafta, yıllarca süren anlaşmazlıkların ardından devletin motosiklet merkezinin sahibinden arazi satın aldığı Tbor yakınlarında inşaat başladı. Yıl sonuna kadar orada yapılması gerekiyor, o zaman kısıtlama olmadan binmeye başlayabilirsiniz. Şu ana kadar trafik her yönde tek şeride düşürüldü. Yıl sonundan önce Budjovice bypass'ı devreye girecek.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz