İstasyonun altındaki tünel sadece bir inşaat izni eksik, proje uzanıyor ve fiyat artışları

MPortak

Global Mod
Global Mod
Zandran olarak zaman yolunun son parçası ve hatta PT uçuşunda Idim'e hizmet etmek zorunda kaldı. Geçmişte, aks dolu durdu ya da şekilden yapılmıştı ve sonunda tüm proje Güney Bohemya şehrinden katlandı. Çek Budjovicch'te SeaOvacm Ndram altında Te Tüneli Proje Belgelerini bitirdi. Gecikmeye başlamadığında, 2026'da inşa edilecek ve yıllar sonra yapılacak.


İntikamın bir temsilcisinin ilkbaharı için, arazi değişimine başvurdular. Hatalar oluşturulabilir. Vali Martin Kuba, bu yıl ZS, bir yıl boyunca PT ve Zana ve PRCE'den emin olacağız.


Her iki STL projesi de geçmişte, bu yüzden inşaat da önemli bir ejderha olacak. On yıl boyunca, on yıla gitmenin yaklaşık bir milyar civarında olduğu tahmin ediliyor, bu da 4,5 milyar büyük taç.


NKTE IDII ve nüfus, MT'nin Budjovice'deki ulaşım üzerinde bu kadar olumlu bir etki olup olmayacağını sorguladığı sorgu. Öte yandan, proje 15 yıl dolu ve ulaşım modelleri geçmişte çok içgörü olarak değerlendirdi.


Böylece vali bu konuda Pesvden ve defalarca bunun Rudolfovsk'taki viyadüklerin etrafına ulaşılacağını gösterdi ve Novohradsk. Orada, bypass'ın açılmasından sonra Zsadn'ın operasyonu arttı ve yol Budjovice'in merkezine iniş olarak çalıştı. STT tüneli olacak, Zandran'ın merkezine ve ilk tünelin merkezine gidecekler.


Kuru söğüt sakinlerine ve Tünel St. İyi sudan veya NS'den DL viyadüğe gidecek. Ve Maleek'in Mstors'larından biri olan bu şehirde dolu olan STRAKY'ye gidiyoruz. Ptidom'daki MF Dnes birkaç sakinle konuştu ve Dotzen VNM projesinin yarısı pozitif olan inşaata baktı, bir tür olumsuz.


Gerçek şu ki, iyi su kokusunda tünele giden yol aslında liderlik etmeyecek. Bu tarafta, otomatik Kiovatka Azn'ye Zandran'da Rudolfovsk veya Dlnice D3'e ölümle iki rampaya ulaşılacak. Mnesova Caddesi'ne ölümle Stan'deki partilerin sadece bir rampası bile olacak. NDRAN'ın SMR'si gelecekte gelecekte olmaya devam ediyor, ancak körü körüne kör.


Açılıştan sonra, NKTE idii'nin Novohradsk'tan sonra merkezden dlnice radji'ye gitmeyeceğini görecek. Tüm kasaba için, Kadopdn binası son süslemelerden biri olacak.


NM tüneli, ptidom sakinlerine uymuyor



Proje yıllardır ayrıntılı ve ayrıntılı olarak aktif olmuştur. Partinin Ptidom için inşaata karşı çıkan bir kısmı da vardı.


Her zaman, bölgenin yoğun popülasyonundaki inşaat saçma. Monch Riscch ve TE hakkında bahis raporları. Proje, binanın izin verileceği yapışan bir varyant olarak değiştirildi. Ptidom'da Take varyantlarına karşıydık. Uzak intikamdan gelen Suchho Vrbnho sakinleri NDRA'nın tünelden ne kadar çabuk geçeceğiydi. Lavikov, bu weing, çünkü VRBN için MT AE binasının hangi formda sıfır olduğunu gösterdiği gösterildi.


İnşaatın kendisinin ne kadar süreceğine dikkat çekiyor ve hücreler için büyük bir zsah olacak. Direniş ayrıca burjuva aslanını ve bir yıl boyunca minimal bisikletçinin olmamasını da uyandırdı.


N'ye göre, tünel sadece dlnice'den bir bira olacak, neredeyse hiç kimse bu şekilde sürülmeyecek, çünkü sınırlı olacak.


Hidrojeolojik koşullar IRM çevresindeki evler tarafından tehdit edileceğinden, kişisel mülküm üzerinde de kişisel etkiler. Binayı geçmeliyiz. Kişisel sakinleşmedi, diye ekledi.


300 araba için karakter otopark DM



Tüm bina, Eleznice (ler) filmleri ile koordine etmek için gerekli CadOSDN'dir, sadece tepeler plakalarda ve yüz milyonlarca tepelerde piyasaya sürülecek. Bu, tüm eylemin bu kadar depolama olmasının nedenlerinden biridir. Hatlar için tünel 397 metre uzunluğunda olacak ve Prag aracı için maksimum yaş 4,2 metre olacak.


Stavai, ortak bir aslanı kaldırır, çünkü yeni bir proje ile çarpışmada. Şehir, cücenin her yerinde yeni bir köpek yetiştirecek, kaybolacak, böylece alt geçit, çanta şehri uzun bir rampa ile yaratılacak.


Kısa süre sonra, bölgenin tünele başlamak istediği şey etkinliğinin yakınında açılacak, böylece S. NDRAM treni altında, 300'den fazla otomobil için DM parkının inşa edileceği doğru binadan ve Dobrovodsk Caddesi'nden alt geçit oluşturulacak.


İşin kendisi -2027 ortalarında yerine getirildi ve iki yıl boyunca Nela Eberl Friebov ile konuştu. Halk, bu iki eylem için 1.1 milyar ödediklerini tahmin ediyor. Hatta kalkış salonundan trene seyahat et.


Yeni geçiş Irok ve 15 metre olacak. Friebov, yeni park evine, tren için bariyerden oluşan, kesinlikle cazibe merkezlerine yol açacağını da sözlerine ekledi.