Bakan Kupka bu bilgiyi Tbor yakınlarındaki D3'teki çalışmaların başlangıcında doğruladı ve birkaç gün sonra Esko Krumlovska'daki Naidel yakınlarında benzer bir etkinlik sırasında doğruladı. Evet, kesinlikle öyle. Ücretli karanlıkla. Prensip olarak bu, borcun ödenmesinde gerekli ve olağan bir adımdır. Kupka, aynı durumun diğer eyaletlerde de geçerli olduğunu belirtti.
Çek Cumhuriyeti'nin tamamı için tek tip kuralları korumalıyız. Tam bir bölümün işletildiği yerde ücretin de oraya bağlı olacağını ödeyin. Bakan, Mezna'dan Tbor ve Kaplicindra'ya giden yolun uzun olacağı Çek Budjovice'nin de söz konusu olduğunu sözlerine ekledi.
Eskobudjovice belediye binası yeterince yönetilmezse muhtemelen uyuyamayacak. Bölgesel şehir Dagmar kodov Parmov'un (ODS) belediye başkanı, yolculuk için yer ve zamanın müzakere edildiğini söylüyor. Henüz bakanlıktan resmi bir yanıt gelmedi. Şehrimizin kadastrosunda bunlar vardı ve çevre yolunun ücretsiz olması bize kesinlikle yardımcı olacaktır. Başbakan, “Bunu daha fazla tartışmak isteriz” diye yanıt verdi.
Yirmi kilometrelik Budjovice çevre yolu bu yılın Aralık ayından itibaren hazır ve çalışır durumda olacak. Martin Kupka 1 Ocak 2025'ten itibaren suçlanacak.
Vesel ve Lunic'in üzerine düştü
Konsey Erivan'daki Ulaştırma Bakanlığı'na yeterli miktarda para gönderdi. Çek Budjovice başkanı, ücretin Silen çıkışından (131. kilometre) Roudn çıkışına (141. kilometre) kadar olan D3 bölümü için geçerli olmayacağı görüşünde.
Şu anda trafik ilçemizin merkezinden geçiyor. Yolun hizmete girmesinden sonra inşaat yollarındaki trafiği mümkün olduğunca sakin hale getirmeye çalışıyoruz. Eğer bypass geçiş ücreti olarak ücretlendirilirse, bazı insanların şehirden daha uzun süre araç kullanmasından endişe ediyoruz. Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Lubomr Bure (ODS), dilekçeye ilk etapta bu nedenle yaklaştık, yorumunu yaptı.
Bakanlığın durumu ortada. Bir yere D6 karayolu Lubenac'taki gibi ada binası yapıldığında oraya gitmek için herhangi bir ücret alınmıyor. Kupka, yolu yirmi kilometreden daha kısa sürede bitirdiğimizde bunun bedelini ödeyeceğimizi belirtti.
Güney Bohemya valisi ve Budjovica meclis üyesi Martin Kuba (ODS) için bile artık kapalı değil. Bu konuyu Bakanla görüşeceğim. Ancak kaliteli bir altyapıya sahip olmak istiyorsanız bunun bedelini bir şekilde ödemeniz gerektiğini anlıyorum. Ama o zaman sistem ve kurallar tek tip olmalıdır. Vali, birisinin istisnası olup benzer koşullara sahip diğerlerinin istisnası olmadığını söyledi.
Geçmişte Vesel nad Lunice çevresindeki D3 yolunda bir istisnanın müzakere edilmesi mümkündü. Tborska'dan intikam alacağım, bu sayede arabaların basılmasından kurtulacaklar. D3'ün güney kısmının tamamının 2027 yılı ortasında bitirilmesi gerekiyor, gecikmeler nedeniyle Ponkolikt kaydırağındaki etkinliğin tamamı bu kez yıl ortasında gerçekleşti.
Çek Cumhuriyeti'nin tamamı için tek tip kuralları korumalıyız. Tam bir bölümün işletildiği yerde ücretin de oraya bağlı olacağını ödeyin. Bakan, Mezna'dan Tbor ve Kaplicindra'ya giden yolun uzun olacağı Çek Budjovice'nin de söz konusu olduğunu sözlerine ekledi.
Eskobudjovice belediye binası yeterince yönetilmezse muhtemelen uyuyamayacak. Bölgesel şehir Dagmar kodov Parmov'un (ODS) belediye başkanı, yolculuk için yer ve zamanın müzakere edildiğini söylüyor. Henüz bakanlıktan resmi bir yanıt gelmedi. Şehrimizin kadastrosunda bunlar vardı ve çevre yolunun ücretsiz olması bize kesinlikle yardımcı olacaktır. Başbakan, “Bunu daha fazla tartışmak isteriz” diye yanıt verdi.
Yirmi kilometrelik Budjovice çevre yolu bu yılın Aralık ayından itibaren hazır ve çalışır durumda olacak. Martin Kupka 1 Ocak 2025'ten itibaren suçlanacak.
Vesel ve Lunic'in üzerine düştü
Konsey Erivan'daki Ulaştırma Bakanlığı'na yeterli miktarda para gönderdi. Çek Budjovice başkanı, ücretin Silen çıkışından (131. kilometre) Roudn çıkışına (141. kilometre) kadar olan D3 bölümü için geçerli olmayacağı görüşünde.
Şu anda trafik ilçemizin merkezinden geçiyor. Yolun hizmete girmesinden sonra inşaat yollarındaki trafiği mümkün olduğunca sakin hale getirmeye çalışıyoruz. Eğer bypass geçiş ücreti olarak ücretlendirilirse, bazı insanların şehirden daha uzun süre araç kullanmasından endişe ediyoruz. Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Lubomr Bure (ODS), dilekçeye ilk etapta bu nedenle yaklaştık, yorumunu yaptı.
Bakanlığın durumu ortada. Bir yere D6 karayolu Lubenac'taki gibi ada binası yapıldığında oraya gitmek için herhangi bir ücret alınmıyor. Kupka, yolu yirmi kilometreden daha kısa sürede bitirdiğimizde bunun bedelini ödeyeceğimizi belirtti.
Güney Bohemya valisi ve Budjovica meclis üyesi Martin Kuba (ODS) için bile artık kapalı değil. Bu konuyu Bakanla görüşeceğim. Ancak kaliteli bir altyapıya sahip olmak istiyorsanız bunun bedelini bir şekilde ödemeniz gerektiğini anlıyorum. Ama o zaman sistem ve kurallar tek tip olmalıdır. Vali, birisinin istisnası olup benzer koşullara sahip diğerlerinin istisnası olmadığını söyledi.
Geçmişte Vesel nad Lunice çevresindeki D3 yolunda bir istisnanın müzakere edilmesi mümkündü. Tborska'dan intikam alacağım, bu sayede arabaların basılmasından kurtulacaklar. D3'ün güney kısmının tamamının 2027 yılı ortasında bitirilmesi gerekiyor, gecikmeler nedeniyle Ponkolikt kaydırağındaki etkinliğin tamamı bu kez yıl ortasında gerçekleşti.