Orijinal planlara göre, ulaşım pelokasının inşaatının bir buçuk yıl sürmesi gerekiyordu, ancak bir ay ertelendi.
Yolu bilen herkes, göletin etrafını kesmenin ve içini kesmenin çok sorunlu olduğunu bilir. Güney Bölgesi valisi Martin Kuba, projenin planlanandan önce tamamlanmasına ve tüm proje için Avrupa emekli maaşını alabildiğimize gerçekten çok sevindim, dedi.
Baypasın inşası 232 milyon krona mal oldu ve bunun 66 milyon kronu bölge tarafından karşılandı. Avrupa ve milli emeklilik maaşlarını ektiğimizde ciddi bir seviyeye ulaşacağız. IROP Jihoesk bölgesi uygulama departmanı başkanı Petr Bouka, mevcut program döneminde bölgenin 384 milyon kron değerinde altı projeyi onayladığını hesapladı.
Pemysl Tupho belediye başkanına göre, çevre yolu trafiğe aslan ve güvenlik getirecek ve böylece köy sakinlerinin yaşam standartlarını iyileştirecek. Buradaki trafik gece bile durmazdı, saat iki üçte arabalar, kamyonlar buradan geçerdi. Tup, çok sayıda işletme bulunduğunu, bu nedenle kamyonlar da dahil olmak üzere genel taşımacılığın burada çalıştığını belirtti.
Ayrıca, çok ciddi trafik kazalarının sıklıkla meydana geldiği, Rus göleti yakınındaki kritik kasabayı da unuttu. Tesadüfen geçen yıl peloka inşaatı başladığında burada bir ölümlü kaza daha yaşadık. Belediye başkanı, yayalar açısından tehlikeli olan Budjovice ile Novy Hrady arasındaki yolda uzun süre tıkandığımıza dikkat çekti.
Şaşırtıcı bir şekilde, köyün 350 sakininden bazılarının çevre yolu bile inşa etmeyeceğini ortaya çıkardı. Bu durum özellikle trafik yoğunluğunu sorun olarak algılamayan gençler için geçerli. Ama bu sadece bir ipucu, tam tersine, yaşlı adamı övün. Köyde sıklıkla dışarıda kalan bir iğnemiz var ve bu da insanların etrafta dolaşması için tek başına bir neden, diye ekledi.
Yeni inşaatın çekirdeğini 126 metre uzunluğunda betonarme köprü oluşturuyor. Küçük hayvanlara yönelik göçmen nesneler de burada eksik değil. Baypas üzerinde özel arazilere dokuz çıkış yapılması gerekiyordu.
Güney Bölgesi lideri için Budjovice ile Hrady arasındaki yol önceliklerden biri ve gelecekte burada Trhov Svin çevre yolunun inşası planlanıyor.
Bu rotadaki en uzun sapmalardan biri ve oraya varmak uzun zaman aldı. Ama şimdi elimizde arsa kararımız var ve 5 yıl sonra almamız gereken inşaat ruhsatına başvuracağız. Vali Kuba, söz verdiğimiz gibi inşaata 2026 yılında başlamamız gerektiğine dair güvence verdi.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz
Yolu bilen herkes, göletin etrafını kesmenin ve içini kesmenin çok sorunlu olduğunu bilir. Güney Bölgesi valisi Martin Kuba, projenin planlanandan önce tamamlanmasına ve tüm proje için Avrupa emekli maaşını alabildiğimize gerçekten çok sevindim, dedi.
Baypasın inşası 232 milyon krona mal oldu ve bunun 66 milyon kronu bölge tarafından karşılandı. Avrupa ve milli emeklilik maaşlarını ektiğimizde ciddi bir seviyeye ulaşacağız. IROP Jihoesk bölgesi uygulama departmanı başkanı Petr Bouka, mevcut program döneminde bölgenin 384 milyon kron değerinde altı projeyi onayladığını hesapladı.
Pemysl Tupho belediye başkanına göre, çevre yolu trafiğe aslan ve güvenlik getirecek ve böylece köy sakinlerinin yaşam standartlarını iyileştirecek. Buradaki trafik gece bile durmazdı, saat iki üçte arabalar, kamyonlar buradan geçerdi. Tup, çok sayıda işletme bulunduğunu, bu nedenle kamyonlar da dahil olmak üzere genel taşımacılığın burada çalıştığını belirtti.
Ayrıca, çok ciddi trafik kazalarının sıklıkla meydana geldiği, Rus göleti yakınındaki kritik kasabayı da unuttu. Tesadüfen geçen yıl peloka inşaatı başladığında burada bir ölümlü kaza daha yaşadık. Belediye başkanı, yayalar açısından tehlikeli olan Budjovice ile Novy Hrady arasındaki yolda uzun süre tıkandığımıza dikkat çekti.
Şaşırtıcı bir şekilde, köyün 350 sakininden bazılarının çevre yolu bile inşa etmeyeceğini ortaya çıkardı. Bu durum özellikle trafik yoğunluğunu sorun olarak algılamayan gençler için geçerli. Ama bu sadece bir ipucu, tam tersine, yaşlı adamı övün. Köyde sıklıkla dışarıda kalan bir iğnemiz var ve bu da insanların etrafta dolaşması için tek başına bir neden, diye ekledi.
Yeni inşaatın çekirdeğini 126 metre uzunluğunda betonarme köprü oluşturuyor. Küçük hayvanlara yönelik göçmen nesneler de burada eksik değil. Baypas üzerinde özel arazilere dokuz çıkış yapılması gerekiyordu.
Güney Bölgesi lideri için Budjovice ile Hrady arasındaki yol önceliklerden biri ve gelecekte burada Trhov Svin çevre yolunun inşası planlanıyor.
Bu rotadaki en uzun sapmalardan biri ve oraya varmak uzun zaman aldı. Ama şimdi elimizde arsa kararımız var ve 5 yıl sonra almamız gereken inşaat ruhsatına başvuracağız. Vali Kuba, söz verdiğimiz gibi inşaata 2026 yılında başlamamız gerektiğine dair güvence verdi.
Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz