Budjovice esks çevresindeki D3 bölümü bu Aralık ayında faaliyete geçecek. Hodjovice ve HodjoviceTebonm demiryolları işletmeye açılacak. Onlarla birlikte Esko Krumlov bölgesindeki bir mağara olan Kaplice'ye doğru bir yolculuğa çıktı.
Bu nedenle konsey, 17 Temmuz'daki toplantısında Ulaştırma Bakanlığı'ndan (MoD), Budjovice çevresindeki çevre yolunda özel araba kullananlar için geçiş ücretinden feragat edilmesi yönündeki talebi onayladı.
Otoyoldaki yerimizi almak için çok uzun süre bekledik. Bu yıl tarihi bir an olacak ve Budjovice, Avrupa ana karasına tamamen bağlanacak. Budjovice sakinlerinin de bypass'ı çok sık kullanacakları bizim için açık. Belediye Başkanı Dagmar kodov Parmov (ODS), bu nedenle Dlonin bölümleri arasına baypasın ücretsiz olarak dahil edilmesini bakanlığa sunmaya karar verdik, dedi.
MF DNES bu nedenle hemen bakanlıkla temasa geçti ve bakanlık bugün bir yanıt gönderdi. Ancak Budjovice bu konuya pek duyarlı değil. Doktor Frantiek Jemelka, “Maaş, eğer yeterince alırsak, değerlendireceğiz ve yanıt vereceğiz” dedi.
Durumun artık böyle olduğunu sözlerine şöyle devam etti: Ücretli/ücretsiz konusunda, inşaat sınırının üzerinde yeni muafiyetler getirmeyeceğimizi veya ücretlendirmenin kentsel kalkınmanın finansman kaynaklarından biri olduğunu genelleyebiliriz. R'de ulaşım altyapısının olduğunu belirtti. Ona göre bakanlık, maaş konusunda başka istisnalara ilişkin yaklaşımını şu anda bile değiştirme niyetinde değil.
Örneğin Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Lubomra Buree'nin (ODS) argümanlarının yardımcı olup olmayacağı bir sorudur. Şu anda trafik ilçemizin merkezinden geçiyor. Yolun hizmete girmesinden sonra inşaat yollarındaki trafiği mümkün olduğunca sakin hale getirmeye çalışıyoruz. Eğer çevre yolu ücretli olarak ücretlendirilirse, bazı aptalların şehirden daha uzun süre araba kullanacağından endişeleniyoruz. Başbakan Yardımcısı, bu nedenle ilk etapta mahkemeye başvurduğumuza dikkat çekti.
Budjovice belediye başkanı, elektrik santrali çıkışından (131 km) Roudn çıkışına (141 km) kadar olan D3 kısmı için ücret ödenmeyeceği görüşünde.
Yakın geçmişte, Vesel nad Lunice çevresindeki D3 otoyolunda böyle bir istisnanın müzakere edilmesi mümkündü, ancak şu anda bu şekilde araç kullanmak hala mümkün.
İlginçtir ki, yaklaşık on yıl önce, ANO hareketinin liderliğindeki belediye binasının o zamanki lideri, Budjovice çevresindeki yolu ücretlendirilmek üzere değiştirmek istediklerine söz vermişti ve o zamanki seçim öncesi sloganları şuydu: : Ücret ödemeden sadece bir bypass! Belediye binasında iki seçim yaptılar ama mevcut şehirle ilgili pazarlık yapamadılar.
Ancak ilk siyasi etki artık istisnalar dışında bilinen bir rol oynayabilir. Ulaştırma Bakanı ODS'den Martin Kupka'dır, dolayısıyla Budjovic'in valisi ve meclis üyesi Martin Kuba'nın liderliğindeki Güney ODS'nin tüm sürece dahil olduğu varsayılabilir.
D3 yolunun güney kesiminin tamamının 2026 yılı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor. Nisan ayının sonunda gelişmemiş son bölüm olan Kaplice, Ndra – Naidla'da çalışmalara başlanacak.
Bu nedenle konsey, 17 Temmuz'daki toplantısında Ulaştırma Bakanlığı'ndan (MoD), Budjovice çevresindeki çevre yolunda özel araba kullananlar için geçiş ücretinden feragat edilmesi yönündeki talebi onayladı.
Otoyoldaki yerimizi almak için çok uzun süre bekledik. Bu yıl tarihi bir an olacak ve Budjovice, Avrupa ana karasına tamamen bağlanacak. Budjovice sakinlerinin de bypass'ı çok sık kullanacakları bizim için açık. Belediye Başkanı Dagmar kodov Parmov (ODS), bu nedenle Dlonin bölümleri arasına baypasın ücretsiz olarak dahil edilmesini bakanlığa sunmaya karar verdik, dedi.
MF DNES bu nedenle hemen bakanlıkla temasa geçti ve bakanlık bugün bir yanıt gönderdi. Ancak Budjovice bu konuya pek duyarlı değil. Doktor Frantiek Jemelka, “Maaş, eğer yeterince alırsak, değerlendireceğiz ve yanıt vereceğiz” dedi.
Durumun artık böyle olduğunu sözlerine şöyle devam etti: Ücretli/ücretsiz konusunda, inşaat sınırının üzerinde yeni muafiyetler getirmeyeceğimizi veya ücretlendirmenin kentsel kalkınmanın finansman kaynaklarından biri olduğunu genelleyebiliriz. R'de ulaşım altyapısının olduğunu belirtti. Ona göre bakanlık, maaş konusunda başka istisnalara ilişkin yaklaşımını şu anda bile değiştirme niyetinde değil.
Örneğin Ulaştırmadan Sorumlu Başbakan Yardımcısı Lubomra Buree'nin (ODS) argümanlarının yardımcı olup olmayacağı bir sorudur. Şu anda trafik ilçemizin merkezinden geçiyor. Yolun hizmete girmesinden sonra inşaat yollarındaki trafiği mümkün olduğunca sakin hale getirmeye çalışıyoruz. Eğer çevre yolu ücretli olarak ücretlendirilirse, bazı aptalların şehirden daha uzun süre araba kullanacağından endişeleniyoruz. Başbakan Yardımcısı, bu nedenle ilk etapta mahkemeye başvurduğumuza dikkat çekti.
Budjovice belediye başkanı, elektrik santrali çıkışından (131 km) Roudn çıkışına (141 km) kadar olan D3 kısmı için ücret ödenmeyeceği görüşünde.
Yakın geçmişte, Vesel nad Lunice çevresindeki D3 otoyolunda böyle bir istisnanın müzakere edilmesi mümkündü, ancak şu anda bu şekilde araç kullanmak hala mümkün.
İlginçtir ki, yaklaşık on yıl önce, ANO hareketinin liderliğindeki belediye binasının o zamanki lideri, Budjovice çevresindeki yolu ücretlendirilmek üzere değiştirmek istediklerine söz vermişti ve o zamanki seçim öncesi sloganları şuydu: : Ücret ödemeden sadece bir bypass! Belediye binasında iki seçim yaptılar ama mevcut şehirle ilgili pazarlık yapamadılar.
Ancak ilk siyasi etki artık istisnalar dışında bilinen bir rol oynayabilir. Ulaştırma Bakanı ODS'den Martin Kupka'dır, dolayısıyla Budjovic'in valisi ve meclis üyesi Martin Kuba'nın liderliğindeki Güney ODS'nin tüm sürece dahil olduğu varsayılabilir.
D3 yolunun güney kesiminin tamamının 2026 yılı sonuna kadar tamamlanması gerekiyor. Nisan ayının sonunda gelişmemiş son bölüm olan Kaplice, Ndra – Naidla'da çalışmalara başlanacak.