Yollar ve Yollar Müdürlüğü (SD) geçen yıl 1 Mayıs'ta bir müteahhit kiralayacağını açıkladığında çok az kişi yolun bir yıldan fazla bir süre sonra inşa edilmeyeceğini bekliyordu. Bu bölüm için ilk etapta yapı ruhsatı veriliyor ve tüm parseller satın alınıyor. f SD Radek Mtl geçen yıl çalışmaların 2023 yılı sonuna kadar tamamlanacağını söylemişti. Bu da etkinliğin artık saat dilimine gireceği anlamına geliyor.
Sorun, SD'nin henüz yüklenici ile bir sözleşme imzalayamamış olmasıdır. Tekel karşıtı kurum olaya müdahale ederek ihaleyi üstlendi. Güneydoğu D3 hattının tamamının, örneğin Ulaştırma Bakanı Martin Kupka tarafından defalarca dile getirilen son tarih olan 2026 yılı sonuna kadar faaliyete geçmesi gerekiyor.
Ben şahsen bununla hiç karşılaşmadım. D3'te, yüklenicinin seçimine devam etmek için MI Roads şirketi tarafından ekonomik toplamın (İSG) korunmasına ilişkin kararın itirazları ve incelemesi sunuldu, f SD Mtl tüm gecikmenin nasıl ortaya çıktığını açıkladı.
Soruşturmada, en uygun teklifi veren adayın alışılmadık derecede düşük teklif fiyatı vermesi üzerine İSG, potansiyel alıcıyla sözleşme imzalanmasını şimdilik yasakladı. Paradoksal olarak en düşük teklifi veren şirket ilk önce itirazda bulundu. Biraz şizofrenik bir durum. Mtl, kendilerini en uygun olarak değerlendirdiğimizi ancak İSG itirazlarını duymadan onlarla sözleşme imzalayamayacağımızı sözlerine ekledi.
Geçtiğimiz yıl SD, Kaplice-ndra – Naidla etkinliğinde bu tekliflerin tamamını aldı. En uygun fiyat MI Roads, Doprastav ve Maarsk Duna Aszfalt şirketlerinin birliği tarafından sunuldu. Bu D3 yolunu 4,3 milyara inşa etmek istiyorlar. Bu, editörlerin tahminiyle karşılaştırıldığında yüzde 69,5, yani çok daha az.
Dasnho'da hazırlanıyorsunuz
Öte yandan başka bir projeyle önemli bir değişim yaşandı ama Güney Bohemya ulaşımı için çok küçük. SD, Budjovice'den Psek ve Plzeň'e giden ana yol üzerinde Dasnho ve Enovic çevre yolunun inşası için şirketlerden altı teklif aldı.
Mtl, en uygun teklifin KDV hariç 1,257 milyar dolar fiyatla MI Roads, Doprastav, M-Silnice tarafından sunulduğunu söyledi. Bu miktar beklenenden yüzde 69,1 daha fazla. Şimdi tüm teklifleri değerlendirme zamanı. En fazla 1,416 milyar oldu.
Geçen yıl güzergahın inşaatına başlandı ve bu yıl da çalışmalar devam ediyor. Büyük casuslukların olacağı şehirleri hazırlıyoruz. SD'nin güney bölümünün editörü Vladimra Hrukov, binanın yılın ikinci yarısında tamamen piblin tarafından işgal edilmesi nedeniyle havanın karanlık olacağını ve hasattan sonra oradaki tarlalarda olacağını belirtti. başka türlü hazır olduğu gerçeği.
İlk etapta inşaat ruhsatı veriliyor ve böylece arsa alımı tamamlanıyor. Yeni yol 8,5 kilometre uzunluğunda olacak ve her yönde iki şeritli olacak. idii 2027'de oradan geçmeli.
Yıl sonunda SD, Çek Cumhuriyeti'nin Budjovice kentindeki kuzey bağlantısı için bir ihale düzenledi. Bu proje için lansmanın uzatılması gerekiyordu. Teklifin sunulması için son tarih 26 Kasım'dı. Ancak başvurucunun ek soruları nedeniyle süre 29 Nisan'a kadar uzatıldı.
Bu çok da sıra dışı bir durum değil ve benzer değişimler büyük yarışmalarda da yaşanıyor. Bu yılın ocak ayında yol ile birlikte geleceğin güzergahında çalışmalar başladı. Bağlantının 2027 gibi erken bir tarihte hazır ve çalışır durumda olması bekleniyor. Vltava nehri boyunca Globus'taki kavşağın tepesinden Nemanice'deki Prask td'ye kadar uzanacak. Tahmini fiyat 2,5 milyar krondur.
Ve bu yıl Güney Bölgesi'nde ulaşım inşaatına gerçekten çok fazla yatırım yapılacağı, olayın da gösterdiği gibi, çalışmalar yavaş yavaş başlıyor. SD'nin inşa etmeyi planladığı yeni yol, yeni ortaya çıkan D3 yolu ile Rjov yakınlarındaki I/39 yolu arasındaki bağlantı, Çek Cumhuriyeti Krumlov ve Lipno'nun ana cazibe merkezidir. Tebonn – Rjov adında bir bina.
İki şeritli yol, mevcut yolun güzergahı boyunca ana yoldan çıkacak ancak Prostedni Svinci ve Horni Tebonn'dan kaçınacak. Şehrin doğu kısmındaki Kaplice çevre yolunun ikinci etabının inşaatına başlamak üzere olan Jihoesk bölgesi de yeni yolla ilgilenmek istiyordu.
Bu yıl büyük trafik binasına şunları verdi: Dlnice D3 Kaplice-ndra Naidla: 12 km Dasnho ve Enoviç çevre yolu: 8,5 km esk Budjovice, kuzey kavşağı: 2,5 km Tebonn Rjov): 3,2 km Krsice ve Suchdol'un yanıtlarının uzunluğu Kaplice çevre yolu: 1,6 km Not: Jihoesk Bölgesi, diğer binalar için SD olan Kaplice çevre yolunun yatırımcısıdır. |
Sorun, SD'nin henüz yüklenici ile bir sözleşme imzalayamamış olmasıdır. Tekel karşıtı kurum olaya müdahale ederek ihaleyi üstlendi. Güneydoğu D3 hattının tamamının, örneğin Ulaştırma Bakanı Martin Kupka tarafından defalarca dile getirilen son tarih olan 2026 yılı sonuna kadar faaliyete geçmesi gerekiyor.
Ben şahsen bununla hiç karşılaşmadım. D3'te, yüklenicinin seçimine devam etmek için MI Roads şirketi tarafından ekonomik toplamın (İSG) korunmasına ilişkin kararın itirazları ve incelemesi sunuldu, f SD Mtl tüm gecikmenin nasıl ortaya çıktığını açıkladı.
Soruşturmada, en uygun teklifi veren adayın alışılmadık derecede düşük teklif fiyatı vermesi üzerine İSG, potansiyel alıcıyla sözleşme imzalanmasını şimdilik yasakladı. Paradoksal olarak en düşük teklifi veren şirket ilk önce itirazda bulundu. Biraz şizofrenik bir durum. Mtl, kendilerini en uygun olarak değerlendirdiğimizi ancak İSG itirazlarını duymadan onlarla sözleşme imzalayamayacağımızı sözlerine ekledi.
Geçtiğimiz yıl SD, Kaplice-ndra – Naidla etkinliğinde bu tekliflerin tamamını aldı. En uygun fiyat MI Roads, Doprastav ve Maarsk Duna Aszfalt şirketlerinin birliği tarafından sunuldu. Bu D3 yolunu 4,3 milyara inşa etmek istiyorlar. Bu, editörlerin tahminiyle karşılaştırıldığında yüzde 69,5, yani çok daha az.
Dasnho'da hazırlanıyorsunuz
Öte yandan başka bir projeyle önemli bir değişim yaşandı ama Güney Bohemya ulaşımı için çok küçük. SD, Budjovice'den Psek ve Plzeň'e giden ana yol üzerinde Dasnho ve Enovic çevre yolunun inşası için şirketlerden altı teklif aldı.
Mtl, en uygun teklifin KDV hariç 1,257 milyar dolar fiyatla MI Roads, Doprastav, M-Silnice tarafından sunulduğunu söyledi. Bu miktar beklenenden yüzde 69,1 daha fazla. Şimdi tüm teklifleri değerlendirme zamanı. En fazla 1,416 milyar oldu.
Geçen yıl güzergahın inşaatına başlandı ve bu yıl da çalışmalar devam ediyor. Büyük casuslukların olacağı şehirleri hazırlıyoruz. SD'nin güney bölümünün editörü Vladimra Hrukov, binanın yılın ikinci yarısında tamamen piblin tarafından işgal edilmesi nedeniyle havanın karanlık olacağını ve hasattan sonra oradaki tarlalarda olacağını belirtti. başka türlü hazır olduğu gerçeği.
İlk etapta inşaat ruhsatı veriliyor ve böylece arsa alımı tamamlanıyor. Yeni yol 8,5 kilometre uzunluğunda olacak ve her yönde iki şeritli olacak. idii 2027'de oradan geçmeli.
Yıl sonunda SD, Çek Cumhuriyeti'nin Budjovice kentindeki kuzey bağlantısı için bir ihale düzenledi. Bu proje için lansmanın uzatılması gerekiyordu. Teklifin sunulması için son tarih 26 Kasım'dı. Ancak başvurucunun ek soruları nedeniyle süre 29 Nisan'a kadar uzatıldı.
Bu çok da sıra dışı bir durum değil ve benzer değişimler büyük yarışmalarda da yaşanıyor. Bu yılın ocak ayında yol ile birlikte geleceğin güzergahında çalışmalar başladı. Bağlantının 2027 gibi erken bir tarihte hazır ve çalışır durumda olması bekleniyor. Vltava nehri boyunca Globus'taki kavşağın tepesinden Nemanice'deki Prask td'ye kadar uzanacak. Tahmini fiyat 2,5 milyar krondur.
Ve bu yıl Güney Bölgesi'nde ulaşım inşaatına gerçekten çok fazla yatırım yapılacağı, olayın da gösterdiği gibi, çalışmalar yavaş yavaş başlıyor. SD'nin inşa etmeyi planladığı yeni yol, yeni ortaya çıkan D3 yolu ile Rjov yakınlarındaki I/39 yolu arasındaki bağlantı, Çek Cumhuriyeti Krumlov ve Lipno'nun ana cazibe merkezidir. Tebonn – Rjov adında bir bina.
İki şeritli yol, mevcut yolun güzergahı boyunca ana yoldan çıkacak ancak Prostedni Svinci ve Horni Tebonn'dan kaçınacak. Şehrin doğu kısmındaki Kaplice çevre yolunun ikinci etabının inşaatına başlamak üzere olan Jihoesk bölgesi de yeni yolla ilgilenmek istiyordu.