Kaplice-Ndra Naidla yolunun çalışmaları MI Roads, Doprastav ve Duna Aszfalt'ın ortak girişimi tarafından KDV'siz 4,3 milyar kronluk teklif fiyatıyla gerçekleştirilecek.
SD Radek Mtl, Güney Bölgesi'ndeki 12 kilometre uzunluğundaki D3 bölümünün inşası için ilk etapta inşaat ruhsatının verildiğini ve ilk mülk hazırlığının tamamlandığını bildirdi. Bu nedenle, bir hafta içinde ilk ekskavatörlerin sahada görüneceği ve binanın tamamen faaliyete geçeceği varsayılabilir.
Etkinlik geçen yılın sonunda düzenlendi. Ancak tuhaf bir durum ortaya çıktı. En uygun teklifi veren dernek, Ekonomik Değeri Koruma Kararı'na (İSG) da itiraz etti.
Ben şahsen bununla hiç karşılaşmadım. D3'te, yüklenicinin kendisinin seçilmesi prosedürüne ilişkin olarak MI Roads şirketi tarafından İSG'ye yapılan itirazlar ve bir anket sunulurken, Mtl tüm gecikmenin nasıl ortaya çıktığını açıkladı. Soruşturmada, en uygun teklifi veren adayın alışılmadık derecede düşük teklif fiyatı vermesi üzerine İSG, potansiyel alıcıyla sözleşme imzalanmasını yasakladı.
Hatta D3 kros yolunun bile 2026 yılında tamamen bitirilip işletmeye alınması gerekiyor.
Ayrıca Tbor yakınlarında da düzenlendi
Ve Radek Mtl Pazartesi günü genel kurul toplantısına katılacağını duyurdu. SD, uzun yıllar sonra Tbor çevresindeki eksik 400 metrelik D3'ü 11,8 milyon kron karşılığında vergisiz tamamlaması gereken Porr şirketi ile bir sözleşme imzaladı. İnşaat süresi 40 gün olacaktır.
SD, spol ile bir sözleşme imzaladı. D3 0306/II Tábor baypas (PJP) km 78,6-79,1 eyleminin uygulanması için PORR a.s. 40 günlük inşaat süresi ile KDV hariç 11,8 milyon K teklif fiyatı için. Motocentra'da D3'ün tamamlanmasının inşaatının uygulanmasına başlamak için (ayrıca yetkilendirildi), SP jeti eksik (yaklaşık 07/24).
13 Nisan 2024, 02:44 pspvek arşivlendi: 16 Nisan 2024, 08:58
Mtl, inşaatın başlaması için Motocentra'da D3'ün tamamlandığını (kamulaştırma yetkisi verildi) hataların inşaat ruhsatının verildiğini açıkladı. SD onu bu yılın baharında satın almalı. Sonuç olarak makineler şehre gidebildi.
Ancak Mtl, hücrenin toplamda iki düzleme sahip olduğu ve türün Bratrenko'nunkine göre oldukça karmaşık olduğu konusunda astan önce değişti. Talebimiz üzerine depoya taşınmayı reddettiklerini, bu kış son teslim tarihinin uzatılmasını talep ettiklerini ekledi. SD onlarla aynı fikirde değilse sanığın kendisi mahkemede dava açmak zorunda kalacak.
Bu yıl, Tboe'deki inşaat sahasında bu D3'teki sorunu keşfetmelerinin üzerinden 25 yıl geçecek. Yanlış bir karar, bugüne kadar şehrin etrafında 400 metrelik yolun kaybolması, her yönde tek şerit olması ve hızın sınırlı olması anlamına geliyordu.
Oradaki motosiklet merkezini yanlışlıkla yol üzerinde kalıcı bir bina olarak işaretlemeleri, o dönemdeki sahipleri olan Bratrnkov kardeşler ile anlaşmazlığa yol açmıştı.
Yıl sonuna kadar, yazı işleri bürosunun derhal Budjovice'den ve Kaplica-ndra'dan sonra D3 bölümlerine başlaması gerekiyor. Böylece Vrazon hızlanacak ve Prag ve Tbor güzergahında Avusturya sınırına kadar ücretsiz yolculuk yapılabilecek.
SD Radek Mtl, Güney Bölgesi'ndeki 12 kilometre uzunluğundaki D3 bölümünün inşası için ilk etapta inşaat ruhsatının verildiğini ve ilk mülk hazırlığının tamamlandığını bildirdi. Bu nedenle, bir hafta içinde ilk ekskavatörlerin sahada görüneceği ve binanın tamamen faaliyete geçeceği varsayılabilir.
Etkinlik geçen yılın sonunda düzenlendi. Ancak tuhaf bir durum ortaya çıktı. En uygun teklifi veren dernek, Ekonomik Değeri Koruma Kararı'na (İSG) da itiraz etti.
Ben şahsen bununla hiç karşılaşmadım. D3'te, yüklenicinin kendisinin seçilmesi prosedürüne ilişkin olarak MI Roads şirketi tarafından İSG'ye yapılan itirazlar ve bir anket sunulurken, Mtl tüm gecikmenin nasıl ortaya çıktığını açıkladı. Soruşturmada, en uygun teklifi veren adayın alışılmadık derecede düşük teklif fiyatı vermesi üzerine İSG, potansiyel alıcıyla sözleşme imzalanmasını yasakladı.
Hatta D3 kros yolunun bile 2026 yılında tamamen bitirilip işletmeye alınması gerekiyor.
Ayrıca Tbor yakınlarında da düzenlendi
Ve Radek Mtl Pazartesi günü genel kurul toplantısına katılacağını duyurdu. SD, uzun yıllar sonra Tbor çevresindeki eksik 400 metrelik D3'ü 11,8 milyon kron karşılığında vergisiz tamamlaması gereken Porr şirketi ile bir sözleşme imzaladı. İnşaat süresi 40 gün olacaktır.
SD, spol ile bir sözleşme imzaladı. D3 0306/II Tábor baypas (PJP) km 78,6-79,1 eyleminin uygulanması için PORR a.s. 40 günlük inşaat süresi ile KDV hariç 11,8 milyon K teklif fiyatı için. Motocentra'da D3'ün tamamlanmasının inşaatının uygulanmasına başlamak için (ayrıca yetkilendirildi), SP jeti eksik (yaklaşık 07/24).
13 Nisan 2024, 02:44 pspvek arşivlendi: 16 Nisan 2024, 08:58
Mtl, inşaatın başlaması için Motocentra'da D3'ün tamamlandığını (kamulaştırma yetkisi verildi) hataların inşaat ruhsatının verildiğini açıkladı. SD onu bu yılın baharında satın almalı. Sonuç olarak makineler şehre gidebildi.
Ancak Mtl, hücrenin toplamda iki düzleme sahip olduğu ve türün Bratrenko'nunkine göre oldukça karmaşık olduğu konusunda astan önce değişti. Talebimiz üzerine depoya taşınmayı reddettiklerini, bu kış son teslim tarihinin uzatılmasını talep ettiklerini ekledi. SD onlarla aynı fikirde değilse sanığın kendisi mahkemede dava açmak zorunda kalacak.
Bu yıl, Tboe'deki inşaat sahasında bu D3'teki sorunu keşfetmelerinin üzerinden 25 yıl geçecek. Yanlış bir karar, bugüne kadar şehrin etrafında 400 metrelik yolun kaybolması, her yönde tek şerit olması ve hızın sınırlı olması anlamına geliyordu.
Oradaki motosiklet merkezini yanlışlıkla yol üzerinde kalıcı bir bina olarak işaretlemeleri, o dönemdeki sahipleri olan Bratrnkov kardeşler ile anlaşmazlığa yol açmıştı.
Yıl sonuna kadar, yazı işleri bürosunun derhal Budjovice'den ve Kaplica-ndra'dan sonra D3 bölümlerine başlaması gerekiyor. Böylece Vrazon hızlanacak ve Prag ve Tbor güzergahında Avusturya sınırına kadar ücretsiz yolculuk yapılabilecek.