Taşımanın sona ermesiyle birlikte, şalopa, teknecileri Boršov yakınlarında savak taşıma zahmetinden kurtaracak

MPortak

Global Mod
Global Mod
kv yukarı ve aşağı ile pika yeşili kano. Tekne, Vltava suyunun aktığı tahtanın kenarında dengede duruyor. Kancaya oturuyorum ve aniden plastik kap sallanıyor ve eğilen aslanın ardından hemen hızlanmaya başlıyor. Bunu büyük bir sıçrama daha takip ediyor ve ece'ye geri dönüyoruz.


Yedi önde olduğum için Vltava'nın elbette zemini su duşuyla yıkaması gerekiyor. Yerel votkalarla yeni bir şeyler denedik. Bu sözde kelepçedir, yani Borov nad Vltavou'daki Ztkv milyon bentindeki tekneler ve sallar için kaydırak.


At o kadar uzun ve köpüklüydü ki yolculuk sırasında bacakları iyileştirmişti. Bir at. Artık liderler rahatlayabilir. Belki binlerce yıl önce böyle araba kullanmak mümkündü, burada tek menfez vardı. Gerçi Vt atlaması yapması gerekirdi ama bu da günün sonu. Ve şimdi, nehrin burada bulunmasının üzerinden neredeyse elli dokuz yıl geçtikten sonra burası ziyaret etmek için güvenli bir yer. Hem kano hem de sallar için, Borovsk'taki K-servis içki fabrikasından Milana Litvan'ın votkası. Ona göre ikili, çam ormanının muhteşem su ortamında ancak çok tecrübeli rehberler bu şekilde buluşmuşlardı.


Nehrin sonu kanolar için biraz rahatsız edici, özellikle iki kişilik yolculuk yaparken, yine sallar için dik bir tırmanış olacak. İşte tam bu noktada sıkışıp kalıyorlar. Ancak Litvanyalı bir pasın olması çok büyük bir artı.


Yaz tatilinin başlayacağı ve Vltava'nın yüzlerce tekne ve salla dolacağı bir hafta içinde insanlar bunu sonuna kadar test edecek. Bu nedenle deniz taşıtı, su enerji santralinin etrafından sola döndükten sonra kabaca elli metrelik köpüklü tekneyi kaybedecek. Tam tersine, liderler Vltava'nın sağ tarafında, değirmene giden yolun yakınında bulacaklar. Ve keskin trafik size ne yapmanız gerektiğini gösterecek.


Teorik olarak gemiler, siz gemiye binerken onu aşağı gönderecek çocuklar tarafından sizi gemiden çıkarmak için köşeleri keserdi. Şimdilik oklar yalnızca soldaki köpüğün olduğu yeri gösteriyor ancak gelecekte menfez için kuzugöbeği kuzugöbeğinin de burada kesilmesi gerekecek. Veya Litvanyalı, insanları örneğin bent tepesine taşımayacak kadar yeterli su olacağı konusunda uyarıyor.


Demek ki her muhatap yeniliği denemeli, ona dokunmalı ve onunla ilgili emirleri uygulamalıdır. Bizim gibi. Vltava Nehri liderlere çok yardımcı oluyor, doğru yerde ayaklarının altına sopalar koyan insanlar var, gurur duyuyordu.


Yenilik, ilk olarak bent sahibi, yani komşu Ztkv milyon ile yapılan anlaşmanın ardından Povod Vltava tarafından halledildi. Editörü Jaroslav Mrkvika da Litvanyalıyla aynı yanılgıları paylaşıyordu.


Bizi sınırlamayan bilinçli bir adım attık. Dolayısıyla menfezle ilgili bir sorunumuz yok. Mrkvika, güvenlik nedeniyle oraya korkuluk ve merdiven eklemek istiyoruz, diyor.


K-servis'ten Milan Litvan'a göre, köpük savağının örneğin kalın sallarla birleştirilmesi, birçok votkanın Borov'a yelken açmasını engelledi. Borov barajı yüzünden nehirde çok sayıda insanın öldüğünü biliyoruz. Artık Vltava'nın harika bir bölümü haline gelebilir, umarım her seferinde yukarı çıkmaktan keyif alırsınız.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap'in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, turist ve bisiklet haritaları ve atlaslarının geleneksel bir yayıncısıdır. şeyler www.shocart.cz